Thursday, May 11, 2006

壞消息!!!

有個壞消息... 今日在公司從Director手中收到一封信... 係一封Relocation嘅信... (-_-;)
我公司七月要搬去Brampton...
所有under我哋個VP嘅員工都要七月搬.... ~~~~(>_<)~~~~ 好慘啊!!! 現在十分鐘就由家返公司... 搬了後... 五十分鐘都未必能返到公司... (._.) The new address is 8200 Dixie Road, Brampton.



行Hwy. 401 返工... 就會塞車塞死... (x_x)
行Hwy. 407 返工... 個荷包要入ICU... One way costs $6... Both ways cost $12... ($_$)行Major Mackenzie Drive 返工... 就會塞車並拿Traffic Ticket... 因為Major Mac 得兩條Lanes和maximum speed is 50km... 行得快可能會收Traffic Ticket...
行Hwy. 7 返工... 沒有Hwy. 401那麼塞車... 但時間長 (compared with Hwy. 407)... 到時我好可能變熊貓 (not enough sleep)... (~_~)zzz

沒辦法ar... 誰人可以發明 Star Trek The Next Generation 內的 Transfer Beam?? Beam 我返工... 我就不用塞車.... hee hee.... <(^_^)>

No comments: