Tuesday, May 16, 2006

右眼

星期曰發生咗一件好恐怖嘅事... 我隻右眼特然好怕光...就算係小小嘅 Night Light 也令我的右眼和腦痛... 我重慘過 vampire... Vampire 只係見太陽光死, 而我見所有光都死..

昨日媽咪請了半日假帶我去 Walk-in Clinic 看醫生 (其他醫生都 fully-booked... 唉!! 加拿大看醫生真難!!!)... 醫生開咗支眼藥水比我...

今日終於去看 Optometrist... 等咗一個鐘先見到他... 都係話遲D會好... 不用藥... 下星期四再去見他一次... 見咗等於沒見... 重要比幾十元... 不過見咗 Optometrist 安心小小...

今日整日都似獨眼龍... 因為右眼 still sensitive to light... 惟有帶 sunglasses 並單眼... 我發覺帶 sunglasses 好難看 Monitor 的字...

Anyway... 希望隻右眼快點好!!! Please pray for me!!

No comments: