Saturday, June 2, 2007

溏心風暴

Today is the last eposide of 《溏心風暴》... "最高收視點達48點(四捨五入計,超過310萬觀眾人數)"... That's 3,100,000 HK people watching that at home... excluding the people watching it online... Wow!!


I am currently at eposide 9... still a long way to go... It has 40 eposides in total... but of course, I watched the last eposide already... I like the ending... It's a happy ending... If it's a sad ending, then I might stop watching it... hee hee... Life is sad already... I don't want to make my life even more sad...





Other Youtube videos


劇中的經典金句...

大契:
反而響呢件事上面,我學到一個字,就係個誠字。誠字從言字邊,一個人係唔係誠,就關乎佢係咪講真說話,而只有講真說話既人呢,先至會令人心悅誠服,所以做長輩既,要時時記直住呢 個字,咁先會得人尊重。一家人相處,亦都要開心見誠,互相坦誠,咁先可以和睦,如果攪到話你呃我我呃你,日子又點會過得開心? (第3集)
我真係對你好失望!大姐比個運字你去做人,但原來你唔識寫呢個字,個運字係撐艇仔載住個軍人去奮鬥,而你就冇要到本來好好地既一隻艇,你將佢改左做三點水,係渾渾噩噩既渾,過埋中秋你三十七歲啦,你渾渾噩噩足三十七年! (第8集)
大家喺前門捉賊,你地就喺後欄放火!(第13集)
你唔好對號入座!總之邊個做過自己心知肚明!(第13集)
我話係就係,唔駛證據!呢度唔係法庭,唔需要證據,我對眼就係證據!(第13集)
我睇人睇咗幾十年,邊個係人,邊個係鬼我睇得到!(第13集)
佢錯左,我地幫佢彌補囉,唔通加一腳伸佢出大海先安樂?(第13集)
未登天子位,先置殺人刀!(第21集)
耳聽三分假,眼看未為真。( 第27集 )

細契:
不賢妻,不孝子,頂趾鞋,無法治!(第1集)

大鮑:
有口也是和,無口也是禾,大家要和和氣氣。(第7集)
多兒多女多冤家,無兒無女坐蓮花。(第12,15集)
我真係唔明你地講咩,完全都冇興既!(第24集)

細鮑:
你阿媽搵你!你阿爸搵你!你阿婆搵你!你阿嫲搵你!你阿爺搵你!你阿公搵你!你阿媽搵你!你阿婆搵你!你阿爺搵你!你阿仔搵你!(第1集)
昆明擺檔擺明昆呀!(第4集)
甜的吃,苦的吃,酸的也要吃! (大鮑:你再唔講實話,屎也有得你吃)(第9集)
這兒不是財務公司, 我更加不是人肉ETC , 係咁! (第28集)

凌波:
無火便是農,農夫個農,有火便是燶,燶丁個燶,我講緊我呀姐夫,仲有,有錢便是人,無錢便是鬼,我又係講緊我呀姐夫。唉,你地就富貴,我就燶丁見鬼!( 第7集 )
咪睇佢笑騎騎,毒過響尾蛇呀!( 第26集 )

No comments: